Thursday 19 May 2011

kerja..oh kerja...

ASSALAMUALAIKUM

Hari ni hari yang ditunggu-tunggu aku nak pergi penang ngan family aku..hahahaha...SAPE NAK IKUT??? kereta tak muat la hahahah..lau naik bas semua leh ikut yang tak kenal pun boleh ikut... sebut pasal kerja..buat masa sekarang nie aku tolong mama and abah kat kantin..melayan kerenah budak-budak sekolah rendah lau sekolah menengah lain pulak jadinya..hahaha...nak mintak kerja dah merata dah mintak..merata tak lah merata sangat ade la dua tiga kerja yang konfirm kerja pasaraya sabtu and ahad jer..part time la katakan.haha...sehari 30 tapi 12 jam kerja..tengok suasana tak delah akan penat sangat..hehehe..boleh lah buat tampung hidup semester dua nnt..hehehe..selain daripada tu..aku ade mohon kerja kat stesen minyak, guru sandaran and tu jer la kowt mane dtg dulu aku sambar..memang PULUN habis-habis la bak kata orang kedah..hehehehe...sekarang dah pukul 2.34ptg..ermm..ape nak tulis lagi erk??dah la bukak blog nie pon sekali-sekala..takpela..follower pon tak ramai..baru belajar la katakan..hahaha.. so that's all for today before bertolak ke Penang..ade masa lagi aku tulis lagi...CHOWWWW!!!!...

p.s. alamak surya tak beli lagi..perjalanan nak mula dah nie..hehe...singgah kedai dulu...

No comments:

Post a Comment