Monday 14 March 2011

FEvER...

dah lama aku tak demam..setahun sekali jer aku demam kalau tak silap aku....tapi sekali dia demam macam tak boleh bangun aku dibuatnya...nak tak nak kene kuatkan semangat jugak der....sakit ni lah yang menggugurkan dosa-dosa kecil...huhu...syukur alhamdulillah...masa sakit nielah baru nak ingat solat..huhu...masa tak sakit huh hilang solat semua...macam mana nak ubah sikap tu erk??hmm..lumrah manusia..bila kita susah kita ingat tuhan,bila kita senang kita lupe tuhan...susah nak cari kawan yang betol-betol kawan...ada yang kawan gembira...ade yang kawan menangis tapi pernah kah seseorang tu dapat kawan menangis sama dengan kawan gelak tawanya ketika senang??haha..jawabla sendiri yer...dah la..aku dah tak larat nak tulis..nak rest....salam

2 comments:

  1. hehe...
    saya akan sntiasa bersama dgn awk ketika susah mahupun senang..kalau satu hari sy xbersama-sama dgn awak wktu susah n senang awk..maksudnyer saya dah tiada di dunia ini:)

    ReplyDelete