Wednesday 9 March 2011

SUATU PERJALANAN..

Jumaat 4/3/2011 habis kelas petang tuh seperti biasalah makan dan minum untuk malam..ooo lupa malam tu aq belanja budak-budak laki pergi makan pizza..hehe seronok la beb...hajat aku sampai jugak nk belanja kawan-kawan nie...aku jenis yang suke tengok orang happy disamping aku n tapi aku tak suke orang tengok aku ada problem..haha...lepas makan pizza and makanan dalam perut dah turun baru la sedap nak bersukan...pukul 11.30 mlm kami bertolak ke Batu Berendam sports center sampai terlepas simpang..hehe..tapi tepat pukul 12 mlm kami tibe di sport center tu...raket tak cukup 1 kami ade 5 orang..On The Spot terus angkat dua batang raket dengan harga 200...wow..hahaha...agak terkejut..tp tak ada masalah ketika itu..PT ada...selesai bermain sampai pukul 2 pg kami bertolak pulang..dengan melalui perjalanan bandar di Melaka yang agak mati selapas jam 12..menyeram nyejukkan lagi suasana..dengan keletihan terus mandi dan tidur dari 5 pg hingga 8 pg...8 pg nya date kat Mahkota Paraday, Dataran pahlawan n ape tah lagi kat area-area situ..hehe...malamnya pulak pukol 9.30 aku bertolak ke kedah...memang aku qada' tidur aq terus dalam bas tuh...memang tak sedar langsung tapi nasib baik sampai area Sungai Petani aku bangun kalau tak ke Alor Setar la aku jawabnya...sampai-sampai aku tunggulah kat Pelita Mamak kat bandar Sungai Petani tu..dari pukul 5.30 sampai pukul 9 pg duduk kat restoran mamak tu sampai mamak tu pikir apa la ini budak duduk diam-diam kadang-kadang senyum sorang-sorang..haha..agak mengong la aku masa tu..hehe...membe aq sampai berbual-bual jap aku cakap diorang tengah hari tu aku nak balik melaka so aku datang sekejap jer..hehe..sebenarnya tujuan aku datang kedah tuk aku ambil IC yang aku tinggalkan selepas hilang masa belaja kat sana tahun 2009 dulu..nasib baik ada lagi..lega aku kalau tak membazir jer datang kedah..hehehe...setelah selesai segala urusan aku balik keesokkannya sempat lagi malam tu tengok Man U kene kitai 3-1 haha...esok nya balik dari kedah kol 12 sampai Melaka pukul 7.30 malam...minggu tu memang minggu penat dan tak cukup rehat tapi strong der...awek ade.. selalu support aku.Thanks Intan Raihana..B syg ayg...

6 comments:

  1. intan raihana. peh....

    asal tak tulis jumpa gua tengah hari tu?

    ReplyDelete
  2. B syg ayg huyooooooooooooo haha. Takpe2 bagus2. :DD

    Gila apa tah sampai Kedah haa, IC plk tu, belanja aku dak lagi hg ni

    ReplyDelete
  3. hahahaha..lupa la aron..huhu....tuh bukan gila la fs oiiittt..tu namanyer sasau..hahaha

    ReplyDelete