Saturday 19 March 2011

SEHARI YANG MEMENATKAN...

Sabtu pagi yang hening..tengah sedap tidur nada dering handset berbunyi bertemakan la metallica...memecah kesunyian pagi..angkat-angkat hallooo...alamak..mama la...ye ma..mama tanya dah bangun ke blom??belom ma..mama dekat mana tu? mama dah dekat ayer keroh...haa???ok2 abg bangun mandi...haha...dah siap mandi kemas baju semua terus la tunggu tuptup 15 minit mama kol lagi...mama cakap baru kat Yong Peng..arghhhhhh.....JEMMM..huhutapi tak pelah at least tak de lah kelam kabut nanti..hehehe.... Dapat la jumpa Intan kejap..hehe...terus bila famli aku sampai aku bawak diorang pergi makan dan terus la bertolak ke Kuala Lumpur..mama and abah ada gathering dekat Corncored tah macam mane eja tah..hehe kat jalan sultan ismail..aku dengan adik-adik aku stay kat rumah abang sedara aku kat kem udara sungai besi kebetulan dia buat doa selamat and menyambut anak dia lahir..hehe...so tak delah bosan sangat..hehe..masa first sampai agak mati kutu jugak la an sedara mara belah isteri dia ramai gak...naseb baik sepupu aku yang lain datang..baru la aku keluar kalau tak dalam bilik jerla..duduk rumah dia sambil menikmati suasana kem udara yang acap kali berbunyi Nuri turun naik meronda dan sebagainya.hehe...sementara menunggu mama and abah balik dari gathering yang kata habis pukul 6 last-last pukul 9 baru sampai hehehe...tu jerlah...pukul 11++ baru keluar dari rumah dia and terus hantar aku balik melaka...agak penatla perjalanan hari ini..tidur pun tak cukup sekali hambik kau bangun pukul 11..hehe...sekarang nak g study Math esok kuiz..hehehe...CHOWWW

No comments:

Post a Comment