Sunday 20 February 2011

Itu yang kau ucapkan......

Ada satu hari tu kan...aku mendapat panggilan dapat pejabat kerajaan negeri nie...aku jawab dengan gaya orang dewasa sikit..haha...Hallo...ye boleh saya bantu??? terus dia cakap 'adik,boleh minta nombaor akaun?'. Aku cakapla nak buat ape?. dia cakap permohonan adik untuk dapatkan bantuan sekian-sekian-sekian dah berjaya jadi kami nak nombor akaun adik untuk mem'bank-in'kan duit itu.(amboi, buruknya bahase)..haha... bila dye cakap macam tu terus gelabah bercampur perasaan gembira yang susah nak di'imagine'kan..haha...tak sempat cakap ape-ape dah...dia kata terima kasih..salam... letak jer telefon terus kol mama cakap duit tu on the way nak masuk...Aku tunggu,punya tunggu,punya tunggu punya tunggu..tak masuk-masuk..sampai orang dekat bank islam tu dah kenal dah siapa aku... haha...punya la kerap pergi bank islam...last-last tunggu jer la..dah malas nak pegi check..alang-alang ptptn nie pon dah nak masuk..teman tunggu jerla...sekali keluar..double..haha..memang trouble la di buatnyer...aku rase memang prosedur kerajaan lambat kot..takpe lah yang penting satu hari nanti dapat jugak duit tu...bak kata orang dapat awal-awal habis awal...bia lambat asal selamat..(eh,ape kaitan???).PTPTN tunggu kau masuk ea..siap kau aku laborkan...haha...SAJE-SAJE nak CHOWWWWWWWWWWWWWWWW!!!! Salam

No comments:

Post a Comment