Monday 21 February 2011

SUDAHLA...SUDAH...


HMMM...petang yang hening..tengah tunggu beberapa minit lagi untuk pelepasan bagi melayari laman web facebook..hahahaha...hati agak senang tapi jauh di sudut hati itu masih lagi tersimpul kekusutan yang berkaitan sesuatu perkara yang kadang-kala bila dipikirkan tak masuk akal..bila tak dipikirkan benda tu penting...adoi...agak-agaknya sampai tak hati aku nie nak tinggalkan dia?? Perlukah aku bersikap jujur kepada dia yang aku tak perlukan dia lagi??hmm...pening-pening...aku terpaksa terangkan pada dia aku bukan SAJE-SAJE nak tinggalkan dia..tapi bak kata orang ada hikmah disebalik perpisahan yang berlaku...Hai handset sony ericsson K660i ku ini, aku tahu sukar tu lepaskan mu sebab kau dah teman aku sampai aku masuk degree sekarang..tapi aku tetap hargai kau walaupun dah ada yang lain..huhuhu...kepada nokia C6 jangan nak hepi sangat..hahaha...aku akan miliki kau lepas nie...huahuahua..CHOWWWW!!!!!

No comments:

Post a Comment